“Веселкові барви”

Мистецтво все сміливіше та впевненіше займає важливе місце в житті дітей. Прекрасне навколо нас – добрий помічник у процесі виховання дитини. Твори образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва сприяють у пізнанні життя людини і природи, розвивають не тільки  зорове сприйняття, але і фантазію. Так, засобами живопису, скульптури, архітектури, графіки, виражається краса життя, природи, думки, почуття. Твори образотворчого мистецтва кличуть до боротьби за прекрасне, відіграють велику роль в повсякденному житті. Талант розуміти і тонко відчувати прекрасне в образотворчому мистецтві, а  у деяких дітей і талант створювати прекрасне починає формуватися в процесі особистої творчої  діяльності, в процесі ознайомлення з образотворчим мистецтвом, що й визначає актуальність проведення гуртка в школі.

Особливістю гурткової роботи є добровільний характер відвідування. Зважаючи на різні вікові та психологічні особливості школярів, рівень їхніх знань та умінь, а також результативність знань у гуртках,  завдання педагога полягає у створенні невимушеної творчої атмосфери, що розвиватиме в гучнів фантазію та бажання працювати.

Гурток образотворчого мистецтва охоплює різні види мистецтва: графіка, живопис, декоративно-прикладне мистецтво. Основні види діяльності учнів на заняттях гуртка: сприймання, аналіз творів в окремих видах мистецтва. Використання на заняттях різноманітних технік виконання творчих завдань (живопис, відбиток пензлем, монотипія, живопис на склі, витинанка, тощо) дозволяє створювати предметні, сюжетні і декоративно-художні образи.

Заняття в гуртку мають важливе естетичне та виховне значення для дітей. При залучені їх до творчості розвиваються естетичні та особистісні смаки, ідеали, потреби. Засобами образотворчого мистецтва виражається краса життя, природи, виражаються високі думки, почуття. Твори образотворчого мистецтва спонукають до боротьби за прекрасне, відіграють велику роль у повсякденному житті.